NEDERPOP DOOR DE JAREN HEEN
De Kast verkreeg grote populariteit door krakers als: In Nije Dei, Hart van mijn Gevoel, Eltse Grins Foarby, Woorden Zonder Woorden, In de Wolken en Raak. Ze waren in de jaren ’90 één van de populairste popbands van Nederland en verkochten meer dan 1.000.000 cd’s en singles, wonnen meerdere keren een TMF Award, een Edison én een Gouden Harp voor hun gehele oeuvre en vielen op door hun speciale concerten. De belangstelling is er nog steeds voor De Kast en dat geeft aan dat deze succesvolle Friese formatie nog steeds een bijzondere plaats in het Nationale popcircuit inneemt. Dat zie je ook tijdens hun live concerten waar ze een ongekend register aan hits uit “de kast” halen en van jong tot oud overtuigen met hun kwalitatieve Nederlandse popsongs! Ze speelden afgelopen jaar o.a op: Glemmerbeach, Oerrock en het TT festival te Assen! De Kast is een vaste waarde in de markt en uitgebreid beschikbaar voor de evenementen en festivals.
De opdracht
Vorm Eleven CC werd gevraagd om een nieuwe eigentijdse responsive website te ontwikkelen en de daarbij behorende social media kanalen een nieuwe look en feel te geven. De Kast is een vaste klant en daar zijn we trots op om al jaren vele marketing en communicatieprodukten voor deze prachtige Nederlands- en Friestalige band te ontwikkelen en te verzorgen.
Produkten & diensten
Responsive website, social media, advertenties, posters, visuals e-tickets en CD Sleeve design.